21 Ağustos 2016 Pazar

Yine bir gün birine aşık oldum .




Ne harika bir kadındı ! Gezmeyi seven , macera ruhlu bir kadın ! Hakikaten çevreme bakıyorum da ,  o kadın kesinlikle farklı bir gezegenden gelmiş olmalıydı . 2015 yılı olması lazım , haftamın 2-3 günü kafam gerçekten rahatlar ve hayal kurarım . Kafamda beni rahatsız eden sorular varsa hayallerimi aklıma getirmemeye çalışırım . Sanki onlarda bu rahatsızlıktan etkilenecekler gibime gelirdi .

O sene seyahat bloglarını takip ediyordum ! Ne güzeller yahu !! Birde o kişinin gezerken mutlu olduğunu hissettiğin an :))) Herhalde , ben onlardan daha fazla mutlu olurdum . Neden bilmiyorum :)

Hepsi güzel yazıyorlardı . Belki çoğu mutluydu ama o kadının mutluluğu , cesareti , anlatamam . Ya hakikaten şuan neden yazmaya devan ediyorum ?!  Çok etkilendim , hemen kendisine ( aslında pek hemen değil ) mesaj attım . Neyse mesajım bende kalsın . Ya da kalmasın , ne farkeder . Kalsın . Ne diyorsun oğlum ? Kestiiiik !


'' Sen tanıdığım en şahane kadınsın . Etrafımdaki kadınlara bakıyorum aklım almıyor . Sende farklı bir şey var . Özgürlük ruhu var ! Şu aralar çok düşünüyorum , hayatımı nasıl biriyle devam ettirmek istiyorum diye . Sanki bütün kadınlar o yazarın dediği gibi mutluluğu bilmeyen ve sadece türünün devamını sağlamak için yarışan varlıklarmış gibi geliyordu . Tanıdığım , konuştuğum hiçbir kadın bana gezmek , yeni insanlar tanımaktan bahsetmedi . Ya sen benim aşkım olucaksın. Çünkü sen çok özel bir insansın . Seni seviyorum , kendine güvenini , hayata bakışını ve mutlu olmayı bilişini  '' 

:) Utandım . Hahah :)) Biraz kırptım . Çünkü bazı yerlerinde aşırıııı saçmalamışım . Ya hakikaten çok etkilenmişim  . Biraz genellemede yapmışım ,  hatta baya :) Neyse açıklama yapmayacağım , böyle kalsın. Onun mesajı : 


Selam,
15 yaşımdayken 30’a kadar yaşarım sonar intihar ederim diyordum. Şuan 31 yaşındayım. İnsan hayatı boyunca pek çok evreden geçiyor ve gittikçe mutlu olmayı öğreniyor. Vakit geçtikçe neleri daha çok sevdiğini, sevmediğin şeyleri nasıl hayatından çıkartacağını anlıyorsun. 18 yaş hayatını paylaşacağın kadını aramak için biraz erken değil mi? Düşünmek, hayal etmek güzel tabii. Ben de sık sık hayal kuruyorum. Hayal kurmaktan, yeni insanlar tanımaktan sakın vazgeçme. Belki de onlardan birisi senin ruh eşin olacaktır. 


Yaa  :D Çok üzülmüştüm be ! Hakikaten ne kadar üzülmüştüm .' Hayatına acilen çekidüzen vermelisin ' der gibi gelmişti yazdıkları . Anyway , eğer okuyorsan sana koskocamaaan selamlaar , cesur ve güzel kadın . Belki bende bir gün senin yaptığını yaparım , kim bilir .  






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder