20 Ağustos 2016 Cumartesi

Hayallerim :)






Güzel hayallerim var yahu . Hayal kurmanın bedeli mi var ?   İstediğim zaman dünyada en mutlu olacağım kişiyi yanıma alıyorum , biraz vakit geçiriyoruz . Çok mu gezmek istiyorum ? Bir tane sürat motoru kiralıyorum , kilometresi 300 e kadar çıkıyor . Tam kaza yapacakken oradan uçup üsküdar'a iniyorum . Bir mısır alıyorum , ya ne kadar güzel şu Üsküdar daki mısırlar . Közlenmiş mısır , mmm . Sonra ilerliyorum , gerçek hayatta konuşmaya cesaret edemeyeceğim bir yabancıyı görüyorum . Dış görünüşü çok güzel . Tanışmak için yanına gidiyorum . Almanyadan erasmus için bilgi üni . ye gelmiş . Beğendin mi diye soruyorum , eh diyor .  Sarışın , mavi gözlü yanaklarında çok fazla et olmadığı için güldüğü zaman yanakları katlanıyor . Ne kadar çok gülmüştü yaa :)) Ama gülüşü çok güzeldi , bana bakarak tekrar gülmesini isterdim . Biraz yürüdük sonra ' I want this , how can i say ' diye sordu . Bende ' şunu istiyorum ' dedim . Baktı , hmm dedi . Tam vapurların oraya geçtik . Bende nereye gidiyorsun diye sordum . Beşiktaşa gidicem dedi , bana sende gelmek ister misin diye sormadığı için yanından ayrıldım . Acaba kültürlerinde mi yok , benimle gel beraber takılalım demek ? hahahaha :D Kesinlikle kültürlerinde yok , kesinliklee :D 

Sevimli biriydi  . Onunla daha fazla vakit geçirmek isterdim . Friel miydi ismi acaba ?  Garip bir ismi vardı .   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder