20 Ağustos 2016 Cumartesi

Tanıştığım insanlar



Necati Abi , Feridun, Kolu kesik olan beyefendi ve kendileriyle tanışma şerefine nail olduğum diğer güzel insanlar . Hepinizin yeri ayrı bende . Benle konuşacak vakit ayırdığınız için , bana hayatınızın bazı kapılarını açtığınız için , anlattığınız , dinlediğiniz , sustuğunuz için çook teşekkür ederim .

Düşünüyorum,  eğer ben necati abi ile tanışmamış olsaydım ,  yoksulluk kelimesinin içini doldurabilecek miydim ?  Çok dramatiktin necati abi .

Düşünüyorum , Feridun ile tanışmamış olsaydım , bu hayatta eşcinsel birini yakından tanıyabilecek miydim ? Zevklerine mahkum olmuş biriydin , feridun  .

Düşünüyorum , kolu kesik olan beyefendi ile tanışmamış olsaydım , olsaydım .  Çok şey öğrendim ondan buraya birkaç satır yazıp geçmek istemiyorum onu .

-- Üniversite sınavı için üsküdardaki kütüphanede çalışıyordum . Kütüphanenin hemen yanında ise bir kahvehane vardı. Kahveden çayımı alır , masaların birinde kafamı dinlerdim .
--- Kent mi içiyordum ? Marlboro mu ? Bilmiyorum ama galiba kent içiyordum çünkü o zamanlarda kütüphanedeki osman ile tanışmamıştım .
----Kent sigaramı yaktım . Tam yola karşı oturduğum için kimin gelip gelmediğini iyi görüyordum .
-----Baktım ki karşıdan bir kolu olmayan biri geliyor . Üzüldüm ama bir yandanda bende bir sorun olmadığı için mutlu oldum .
------Yanıma geldi oturdu . Biraz bekledi , bu arada ben onu süzdüm . Çünkü geçenlerde bir dilenci ona sigaraya çok para harcadığını söylediğim için bana bağırmıştı . O zamanlar biraz çekingen kaldım . Ulan bana bağıran o dilenci , ne kadar sinirlendirmiştin beni , sebep verememiştim ya o beni daha çok sinirlendiriyordu . Neyse konumuza dönelim .
-------- Geldi ağzıyla sigarayı kutusundan almaya çalıştı . Yardım ettim , sigarayı uzatıp yaktım . Teşekkür etti . Teşekkür etmek benim için büyük bir erdemdir arkadaşlar . Öyle teşekrler değil ama , yüzüne bakıp teşekkür ederim demek  .  Bunu söyleyen insanı farklı bir kefeye koyarım , ona göre konuşurum . Teşekkür ettiğin için teşekkür ederim sayın beyefendi .
--------- Ne oldu diye sordum ? İntihar etmek istedim dedi . 15 saniye kadar sustum , galiba gözüm biraz doldu . Hemen duygulunan bir insan değilim ama intihar etmek istedim demesi beni o an  hüzünlendirdi . Neden dedim ? Baktı bana ve şöyle dedi '' bana değer göstermiyorlardı '' .
----------- Bu bir erkek için çok zor bir durum . Hemde Türkiye gibi bir ülkenin  doğusunda yaşıyorsa.
--------------- Risalei nura başladım dedi .Bana birkaç birşey anlattı ama ben pek dinlemedim . İlgimi çekmedi .
----------------- 30 -40 dakika oturduk . O konuştu , ben dinledim . Sonra ayağa kalktı . Ve bana ' İyi günler beyefendi ' dedi .
-------------------- Sen çok güzel bir insandın . İsmini neden sormadım bilmiyorum , öğrenseydim kesinlikle unutmazdım . Beyefendi :)

Sen nasıl biriydin biliyor musun beyefendi ? Bence masum bir insandın . Aklın çok fazla çalışmadığı için  kötülüklerin pek aklından geçtiğini düşünmüyorum .



Yazmadığım yüzlerce insan , siz beni nasıl gördünüz acaba ? Mutlu muydunuz benle konuşurken yoksa mutlu numarası mı yaptınız ? Acaba benim bir nedenden dolayı konuşmaya çalıştığımı anlayıp,  sıkıntılı zamanınızda geldiysem bile bana hoşgörülü mü davrandınız ?

Karakterler , tipler ve figüranlar...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder