20 Ağustos 2016 Cumartesi

Müzik ne ifade eder ?





Müzik bence bir hızlandırıcıdır . Yaşadığın an neye göre şekillenirse , açarsın bir müzik ve o anın yaşanılırlığını arttırırsın . Mutsuz musun , aç bir müzik . İyice kederlen , sıkıl , çok mutsuz ol  . Mutlu musun ? O zaman daha çok mutlu ol , aç bir müzik daha mutlu ol .

Peki ne mutlu ne mutsuz musun ?  İşte süper bir an . Kendini istediğin yere doğru yönlendir . Sana kalmış . Mutlu da olabilirsin , mutsuz da .

Belki bana göre böyledir . Müziğin yeri bende ayrı ,  çok fazla etkilenirim müzikten . Mesela şuan nasıl bir haldeyim ? Şuan kendimi Macchi Picchu da hissediyorum .  Oturmuşum bir taşın üzerine , uçsuz bucaksız manzarayı izliyor gibiyim . Ne kadar yeşil ya  !

Andre Rieu tanıyan var mı ? Hem seviyorum hem sevmiyorum . Kemanından iyi ses çıkıyor ama adamda müzik ruhu yok ,  para için çalıyormuş gibi . Haksızlık mı yapıyorum acaba Andre ' ye ? Kemanını çalarken yüzünü çok buruşturuyor halbuki , sevemedim seni Andre .

Mesela Mohsin Namjoo öyle değil  . Adam severek , hissederek söylüyor . Severim Namjoo'yu . Alır götürür adamı . Zaten ben niye Namjoo ile Rieu karşılaştırmasına gittim ki ? Özür dilerim Namjoo ' cum ...

Sagapooo


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder