27 Ağustos 2016 Cumartesi

Tatil



Saat 15.00 gibi uyandım . 15.30 gibi kalktım .
30 dakikalık bölümde ne kadar fazla uyuduğumu düşündüm ,  canım sıkıldı . Evet gerçekten canım sıkıldı.
Saçma bir şekilde kalktıktan sonra gittim elimi yüzümü yıkadım .
Sigara içtim .
Sonra çantamı hazırladım .  Bilgisayarımı ve birkaç kitap koyduktan sonra dışarı çıktım .
Aslında ilk amacım , cafe de tanıştığım kızla konuşmaktı . Ama konuşamadım .
Hakikaten hoşlandığım kızlarla ilk başta konuşmakta neden zorlanıyorum ?
Halbuki geçen akşam bana ilgi gösterdiğini farketmiştim .
Utanıyorum galiba . Yada geçmişe bağlı birtakım korkulardan ötürü . Sanki benim peşimi hiç bırakmayacak , beni rahatsız edecek gibime geliyor .
Kendimi bradd pitt kıvamında gördüğüm için değil . Geçmişte yaşadığım bir olaydan ötürü .
Ama üzerine gitmeliyim sanırım . Üzerine gidince çözülür böyle şeyler . Genelde öyle oluyor yani .

Bu yaşta bu tür konulara eğilim çok fazla oluyor . Şuraya baksana sanki bu konuyu anlatmak için yazıyı yazıyorum . Aklımda bu soru var ama olayım bu değil .

Cafeden ayrıldıktan sonra 5 km yürüdüm . Sonra yolun kenarına bir baktım ki . Parke taşlarını üst üste koymuşlar , güneşi de engelliyor . Tam dinlenmelik yer . Oturdum , biraz etrafa baktım , şarkı dinledim . Sonra  bari bir şeyler yazayım , rahatlarım dedim .

Galiba bir 1,5 km daha yürüyeceğim . Görmek istediğim bir yer var .

Haydi görüşürüz !




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder