29 Ağustos 2016 Pazartesi

Tatil yazısının devamı


http://ayarlarbozuk.blogspot.com.tr/2016/08/tatil.html 

Kaldığım yerden devam edeceğim .

 O kalan 1.5 km lik yolu yürüdüm . Aslında tam 1.5 km değilmiş , 1 km civarı . 

Güzel bir plaj , doğal . 

Şezlonglardan birine uzandım . Bir çocuk geldi , abi şezlonglar 5 lira dedi . Bende ceplerimi karıştırdım ama şans o ki yanıma para almamışım . Tamam abi sorun değil dedi ama benim içim rahat etmedi . Gittim çimenlerin oraya yattım . Şarkı dinledim , etrafa baktım . Yaptığım bu yürüyüşün benim için ne kadar yararlı olduğunu düşündüm . Çok yararlı olmuştu . Kendimi dinç hissediyordum ve düşüncelerim pozitifleşmişti . 

Gerekirse güneşin doğuşuyla beraber kalkıp dolaşmak , müzik dinlemek çok güzel geliyor .
Hem de yanınızda anlaşabildiğiniz biri olursa tadından yenmez . 
Benim için en azından . 

2 saat kadar orada takıldıktan sonra merkeze yürüdüm . 
Palmiye Cafe de maç vardı , oraya gittim . Aslında maç için orada değildim . Hoşlandığım kızı görmek için gitmiştim . 

Gördüm . 

Maç bitti . Oradan ayrıldım ve dayımın ofisine gittim . Dayımın ofisine gittiğimde ofisin sahibi ve onun yiğeni ile tanıştım . Beni daha çok yiğeni ilgilendirdiği için , onun hakkında bilgi vereceğim . Kendisi Viyanada uluslarası ticaret hukuku okuyormuş , anladığım kadarıyla zeki biri . Zeki olduğunun kendiside farkında . Farklı bir özgüveni var . Ve çekiciliği . Güzel bir kadındı . 

Üniversite hakkında konu açılınca bana bazı tavsiyelerde bulundu .

Her şeyin üniversite ile kalmadığını , diplomanın sadece belli bir yere kadar eşlik edeceğini , kendimin bu hayatta ' iki ayak üstünde ' durmamın gereğinden bahsetti . İçini siz doldurun artık bunları teker teker yazamayacağım . Gittiğim üniversitedeki tikican çocuklar olacağını ve bunların yaşam tarzlarından bahsetti . 

Kendisi biraz sosyetik bir kadındı ve bu sözleri onun ağzından duymak bana farklı geldi . 

Farklı gelmesinin nedeni , kafamdaki insan tipleri kategorisine zıt gelmesiydi . 

Onun yerini ilk konuşmasında belirlemiştim . 

Daha fazla konuşmasına izin vermemeliydim , kafamı karıştırdı :)






Bu fotoğrafta , tel örgülerden başka bir engel var . O engel keşke konuşarak halledilebilse . 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder