19 Ağustos 2016 Cuma

Neden melankolik takılmayı seviyoruz ?


Bu aralar farkettiğime göre bazılarımız melankolik yaşamayı çok seviyor . Hatta çoğumuz diyebilirim.Kendimize sıkıntı yaşatmayı seviyoruz . Bir sorun arıyoruz , mutlu olmak sadece yaşanan bir an bizim için , hayatın geneline yayamıyoruz . Hep bakışlarımız , sözlerimiz puslu . Hep bir kavga halindeyiz kendimizle .  Anadolu yakasının içine girsenize arkadaşlar . Heryerde kızgınlık var birilerine . Hayata karşı bir kızgınlık .  Birine yaklaşıp güzel bir söz söyleseniz bile sanki kendisine küfür edilmiş gibi somurtuyor . Bende etkileniyorum .Hatta hepimiz etkileniyoruz  :) Yaşadığımız çevre bizi etkiliyor . Bazılarımız bunun farkında olarak veya olmayarak bu ortamdan kurtulmak için çevresini değiştiriyor , ' parti house ' lara gitmeyi , gece gündüz parti yapmayı tercih ediyor . Bu onların tercihi saygı duyarım ama ben böyle bir hayatı tercih etmem . Bazılarımız kolay olanı tercih edip eline tesbih , kırık bir kalp yaratıp etrafta gereksiz bir hüzünle dolaşıyor . Kolay olanı diyorum çünkü bu onlara anlamsız bir saygıyı ve gücü getiriyor . Oooof allahım ne kadar kötü ya !! Saçma sapan , anlam veremiyorum . Neden ya neden . Gereksiz saplantıların peşine takılıp kendi hayatımızı dram filmine çeviriyoruz ve bunun adına delikanlılık , adamlık vs. diyoruz ! 

Kime bağırıyorsun ! İnsanlar bunu istediği için mi yapıyor diye düşünüyorsun ? Onlara verilen bu böyle yetiştiriliyorlar , onların yaptığı kolay diyorsun ama sen oturduğun yerden onların hayatlarına şöyle böyle diyorsun . Hayatım onlara göre daha kolay , sen hiç yaşadın mı onların hayatını ? Hiç parasız kaldın mı ? Seni hiç yoktan saydılar mı ? Gereksiz hissetin mi kendini hiç ? Kolaylık deme buna ,  istediğin gibi açıklayabilirsin ama kolay olanı seçiyorlar deme lütfen ! 

Üzüldüğüm için bu şekilde yazıyorum . Beni lütfen yanlış anlamayın , onları suçlamıyorum tabiki . Zaten suçlayamam da . Mutlu olmalarını istiyorum sadece , insanların birbirine gülümsediği , bir söz söylediğin zaman onu kendine laf sokuşturduğunu düşünmeden cevap vermelerini , her türlü konuda konuşarak anlaşabildiğin insanlar olsun istiyorum .  Çok şey istiyorum , birgün gerçekleşmesi ümidiyle ...



 Şuraya bir baksana , bak bak . Denize bakan kısmında atmışsınız arkadaşınızla sandalyenizi . Oturuyorsunuz ve denize bakıyorsunuz . Deniz size tam şu sesi çıkarıyor 



                                     



AÇTIYSAN , SADECE VE SADECE ŞU SESİ DİNLE VE KARŞINDAKİ O MANZARAYI AKLINA GETİR  . E TABİ BİRDE YANINDA MUTLU OLDUĞUN O İNSANI . 

VAAAY BE :))))))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder