21 Ağustos 2016 Pazar

Üniversiteye başlayacağım



Üniversiteye başlayacağım . Aklımda türlü sorular var , insan farklı bir çevreye gireceği zaman biraz ürper mi ? Bilmiyorum çok ürpermiyorum ama hafif bir ne olacak diye soruyorum kendime , anlaşabileceğim insanlar çıkacak mı ? Akademik olarak başarılı olabilecek miyim ? Üniversite beni kişilik olarak değiştirecek mi ? 

İnsanın ailesi neden kişinin hayatına karışmaya bu kadar meyillidir ? Baba olunca mı anlayacağım acaba . Yani ' iyi insan ' kimdir ? Neye göre iyidir , neye göre kötüdür ? İyi insanı neden birkaç şey üzerine açıklıyorsunuz ? Mesela din olgusu üzerine ? Dinsiz insanlara mesafe koymalı mıyız? Neyse artık düşündüklerimi onlara anlatmak zor olabilir , anlatsamda iyi bir ' feedback ' alacağımı düşünmüyorum :) 

Umuyorum ki güzel geçecek :)  Ya bu çok garip değil mi ? Sürpriz yumurta gibi , önünüzde , görüyorsunuz ama içinden ne çıkacağını bilmiyorsunuz . Beni şimdi ne bekliyor orada acaba ?  Mutlu , huzurlu vakitler bekliyordur umarımm  :))   


Şuraya bir fotoğraf koyalım . Bu arada  , blogumdaki fotoğrafları ben çekiyorum , güzeller mi ?





2 yorum: