22 Ağustos 2016 Pazartesi

Sahip olmak .



İnsanın bir şeye sahip olmak istemesi doğru mu ?

İnsanın eşini sahiplenmesi mesela ?

Evlenenler neden ' eveeet ' ten  sonra karşı cinslerine eskisi gibi bakamıyor ? Eşine , ' Canımm ben farklı kişilerle tanışmak  , vakit geçirmek istiyorum ' diyemiyor ? Sahiplenildiğini düşündüğü için mi?

Yahu , yılın bütün günü beraber , dip dibesiniz , hiç mi sıkılmıyorsunuz ?

Ayda 5-6 gün belki daha fazla farklı yerlerde takılsanız , yalnız kalsanız ,  yeni kişilerle tanışsanız, dünyayı farklı gözlerden görseniz çok güzel olmaz mı ?

Boşansınlar dediğinizi duyar gibiyim . Dikkatle belirtirim ki benim bahsettiğim işte bu ikilem , evlenmek - boşanmak . Demek istiyorum ki ilk başta evlilik kavramının içini düzgün dolduralım ki , boşanmakla uğraşmayalım .

Bu arada , yazımın alanını kısıtladım . Sahip olma isteği , insanın bu dünyadaki en büyük hatalarından birisi . Arabası , evi , karısı , çocuğu vs . daha niceleri . Hepsini kendisinin olduğunu düşünüyor . Bu yüzden kötü bir olay yaşandığında kahroluyor .


Öyle işte .


  Biraz daha aşağı indiğine göre merak ettin . Burası deri imalathanesi , Fas marakeş ' de çektim .

         











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder