24 Ağustos 2016 Çarşamba

Lider olmak


Lider olmak , rol model olmak demekmiş .

Rol model olmak , rol yapmak demekmiş.

Rol yapmak , kendin olmamak demekmiş .

Kendin olmamak , huzursuz olmak demekmiş.

Huzursuz olmak , hayattan zevk alamamak demekmiş .



Demekmiş de miş miş .

Eğer rol yapmak karakteriniz haline geldiyse , bütün mişleri silin .

Gerisini istediğiniz şekilde doldurun .

Kötü bir şey midir rol yapmak ??

Ben tiyatro oynamayı çok severim mesela !

Oynarım sonuna kadar .

Ama sonunda canım sıkılır mı bilemiyorum .

Sonu nereye çıkar ?

Fıstığı kabuksuz  yiyince neden güzel gelmiyor ?

Bir uğraş sonucu olan şeyler iyi veya kötü olsun sonunda mutluluk getirir mi insana ?

Sürrealist misiniz ? Realist mi ? Yoksa dadaizm ci mi ?

Saçmalayarak yazı yazmanın bir mantığı var mıdır ?

Mantık aramıyoruz beyefendi , istediğiniz şekilde saçmalayın .

Aa ciddi misiniz ? Çok sevindirdiniz beni ! Gerçekten çok sevindim .

Yahu beyefendi burası zaten sizin sayfanız istediğiniz şekilde yazabilirsiniz .

Ne bileyim yahu , tanıdıklarım , akrabalarım , eş ,dost  var . Beni yanlış anlamazlar mı ?

Yanlış mı anlarlar ? Neyi mesela ?

Mesela , kendimi akıllı göstermeye çalıştığımı anlarlar ??

Neden bu ikilemdesiniz beyefendi , niye akıllılık veya aptallık arasında kalıyorsunuz ? İnsana neden akıllı veya aptal damgası yapıştırmaya çalışıyorsunuz ? Nedir bunu bu kadar önemli yapan ?

Bilemiyorum . Kendime olan özgüven eksikliği mi diyelim ?

İstediğinizi deyin .

Yok , yok özgüven eksikliği değil . Egonun tavan yapması diyebiliriz buna . Çünkü her türlü durumdan kendime pay çıkarmaya çalışıyorum .

Olabilir . İnsanın egolu olması kötü bir şey midir ?

Yoo , değil bence . Başkasını kırmadığın sürece .

Başkasını kırmak neden önemli sizin için ?

Eee,  bilmiyorum . İnsanlarla aramın bozulmamasını isterim .

Neden ?

Bana zarar verirler diye . Yada yalnız kalırım diye mesela .

Hmm güzel .  Yavaş yavaş açılıyorsunuz .

Sende orospu çocuğunun tekisin biliyorsun değil mi ? Bana bu soruları sordurtan sen ! Eğer kimsen , en adi orospu çocuğusun .

Evet öyleyim .

Neden siktirip gitmiyorsun peki ???

Çünkü 18 yaşındasınız beyefendi . Kendinizi yeni yeni tanımaya başladınız . Ben kimim sorularını kendinize soruyorsunuz .  Bunlar gayet normal .

Ne zaman gideceksin ?

Gideceğim beyefendi  . Biraz zaman geçireyim buralarda , size davranışlarınızın nedenlerini sorgulatayım , nedensiz bir davranış benim için çok kötü bir durumdur .

Nedene bu kadar önem vermenin sebebi nedir ?

Sizden kaynaklı beyefendi . Siz çoğu şeyin nedenini soruyorsunuz , belki bu yüzden sizinle çok uzun zamandır vakit geçiriyorum . Belki sormayı bıraksanız çeker giderim .

Hayır gitmezsin !

Evet gitmem .Yalan söyledim . Belli bir vakite kadar buralardayım . İstediğin soruyu sor . Kendini tanıyacağın vakite kadar yanındayım . O zaman giderim !

Kendimi tanıyacağım vakite kadar ?

Evet kendini tanıyacağın vakite kadar .

E bu çok uzun sürecek !

Biliyorum beyefendi , biliyorum .









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder