19 Ağustos 2016 Cuma

Diyeceklerim Var

Merhaba bu benim blogum burada yazı yazacağım .Şimdi bir blog açıp yazı yazmaya başlamamın nedenini bilmiyorum . Bir macbook um oldu . Starbucks tayım . Üniversiteye yeni başlıyorum . Galiba bunlar bir blog açıp yazmam için büyük nedenler . Yada ben bunlar olmasa da bir şeyler yazardım  . Yada yazmazdım . Aman neyse ya bir şekilde yazıyorum . 

Şu son 1-2 senedir  etrafıma çok fazla odaklanıyorum galiba insanları o dedektif gibi bakan bakışlarla süzmek ve hafif bir gülüş atarak içimdeki o ' ben onlardan farklıyım ' duygusunu kabartıyorum . Pehh ne egolu bir insanım . Kötü bir insan mıyım yoksa ? Bazen iyilik yapıyorum , o iyilikleri acaba gerçekten isteyerek mi yoksa benim hakkımda iyi düşünsünler diye mi yapıyorum ? Evet ya ben başkalarının düşüncelerine çok fazla önemsiyorum . Hatta burda bunları yazarken bunu okuyan beni ' ne yüce bir insan , kendini ne güzel eleştiriyor ' demesi için bile yazıyor olabilirim  .  Ne diyorum ben ya ?!  Bu arada ben 18 yaşındayım   , sabancı üniversitesine başladım ( neden isim verdim ? Neyse kalsın bu havalı duruyo :))  lise zamanları güzel geçti . Lise son sınıf ta okul değiştirdim . Çünkü hem orada bazı canımı sıkacak olaylar olabilirdi ( Anlatırım belki ) . Ve oradaki arkadaşlarımla bütün okul zamanımız muhabbetle geçtiği için son sene ders çalışmam mümkün olmayacaktı . Ve başka bir okula geçtim . Orada çok ders çalıştım ama yalnız kaldığımdan psikolojim hafif sıyırdı . Psikologa gittim . Bu psikologlar ne garip ya , sadece dinliyorlar . Yada beni o kadar fazla dinliyordu . Çünkü çok konuşmakk istiyordumm :))) Psikolojim sıyırdı diyordum en son . Evet sıyırdım ! Çünkü ben kendimi çok fazla sorguladım . Neden peki ? Yalnız kaldım .

Evet yalnızlığı ele alalım . Yalnızlık , yalın kelimesinden gelir . İnsan yalnız olduğu zaman , yalın olmaya adım atmış demektir . Ve o yalın olma süreci bence hiç basit bir süreç değil :) Bazı insanlar bu süreci güzel bir şeymiş gibi göstermeye çalışır . Sosyal medya hesaplarından türlü türlü yazarların , yalnızlık hakkında söylenmiş güzel sözleri olur . Siz pek bilir misiniz bilmem ama onlar bu sözlerin hepsini iyi bilirler . Facebook , twitter vs . yapıştırırlar duvarlarına . Nasılsın diye sorsanız çok mutlu ve huzurludurlar . Hiçbir dertleri yoktur . Ama kendileriyle hesaplaşmayı bir eziklik olduğunu düşündükleri için hiçbir zaman YALNIZIM VE KÖTÜ DURUMDAYIM diyemezler . Çünkü bu söz onları asosyal , sıkıcı ve ezik gösterecektir . Hele ki yaşadığım bu canım ülkemde . Uzun zaman süren yalnızlık bir problemdir arkadaşlar . Eğer çok uzun süre yalnız kalırsanız , kendinizi çok fazla sorgularsınız , başkalarının hatalarını sanki sizin hatanız gibi görürsünüz . Boşluk gibidir yalnızlık . Eğer kabullenmez ve üzerine gitmezseniz , yolun sonu 2 kapılıdır . Biri sizi deli eder . Öbürü ise ' bir ben vardır benden içeri ' . 

Çok mu olumsuz konuştum ? Evet olumsuz konuştum çünkü bu hayatta olumsuz şeylerde var . Her şey muhteşem değil bu hayatta. 
Ama size  güzel bir haberim var . Bu hayatta MUHTEŞEEM şeyler de var :)))) Belki çok olumsuz konuştuğumdan olayı dengelemek için böyle konuştuğumu düşünceksiniz . Yok arkadaşlar gerçekten güzel şeylerde var . Güvenin bana . 

Farklı bir konu hakkında yazacağım o yüzden bu kadar :) Sizleri tanımıyorum , o yüzden sizleri seviyorum demeyeceğim ama eğer tanışırsak sevebilirim :)))  O yüzden şöyle diyorum  :  

                       Sizleri Sevebiliriim :)))






6 yorum:

  1. Acaba kim olduğunu öğrenme şansım var mı ? 🤔

    YanıtlaSil
  2. İsmimi verirsem düşündüklerimi yazıya aktaramayabilirim . O yüzden şu zamanlar böyle kalması daha iyi 😊😊

    YanıtlaSil
  3. Yorumu silmişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyza , istediğin zaman bana mesaj atabilirsin , konuşabiliriz . Bu benim için sorun değil

      Sil
  4. Gmailini bilmiyorum

    YanıtlaSil