26 Ağustos 2016 Cuma

Karşılık beklemeden yapıyorum



Karşılık beklemeden yazıyorum
Karşılık beklemeden seviyorum
Karşılık beklemeden iyilik yapıyorum

' Kardeşim ben yaptığım şeylerden karşılık beklemem , içimden gelir yaparım '


Bu hayatta kendimi bildiğim zamandan beri kaç sene geçmiştir , işte o zamandan beri bu tür şeyler söyleyen insanlara hep soğuk davranmışımdır . Samimi değil çünkü . Hepsi büyük bir yalan .

Çünkü insan bu hayatta karşılık beklemeden bir şey yapmaz, yapamaz !

Şöyle bir soru sorabilirsiniz : Sevgisine karşılık bulamayan kişi , neden hala sevmeye devam eder ?
                              Bkz : Karen horney / çağımızın nevrotik kişiliği / Psikolojik olarak açıklar
                                       Schopenhauer aşka ve kadınlara dair / Fiziksel olarak açıklar

   Cinsel dürtüler , insanın düşünerek değiştirebileceği veya yok edeceği şeyler değildir . Cinsel dürtüleri şöyle açıklıyorum .

 Karşınızda bir engelli var . Doğum yaparken , kordonu boğazına dolanmış ve 5 saniyelik bir olayda beyine oksijen gitmeyerek akli yetilerini kaybetmiş biri var .

Veyahut bebekliğinde havale geçirerek , engelli olmuş biri .

Bu insanların ortak noktası akli dengesini yitirmiş olmaları . Yani siz karşılarına geçip geçen partide neler yaptığınızı açıklamanız , onda hiçbir fikir oluşturmayacaktır .

Siz bir şey anlatırken ,  o kişide fikir oluşturmasını bekleme durumu , sizin kendi cinsel dürtülerinizi değiştirmeye çalışmak kadar saçma olacaktır .

Dolayısıyla sevgisine karşılık bulamayanın hala sevdiğinin peşinden koşmasının nedeni , psikolojik ve fizyolojiktir . Dolayısıyla , siz onu severken bir karşılık beklememeniz , sizin kararınız değildir . Vücudunuzun kararıdır .

Çok mu uzattım arkadaşlar ? Evet kesinlikle çok uzattım .

  Aslında bir tez ve antitez benim yazımı tamamlamaya yeter .

Bu arada sesimi duyan kişi , düşüncelerini benimle paylaşırsan , çok mutlu olurum :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder