1 Kasım 2016 Salı

Zorluklarla yaşamayı öğrenmek .



Bu bir kaçış mıdır , korkaklık mıdır , yanlış mıdır ? Açıkçası bilmiyorum , sorunlarımın üzerine gitmek mi , sorunlarımdan kaçmak mı ? Kaçacaksam nereye kadar kaçmak ? Ne yapmalıyım , söyleyin bana , kaçmalı mıyım , üzerine mi gitmeliyim ?

Üzerine git !

E sorunlar bitmiyor bu hayatta , biri bitiyor öbürü başlıyor .

Sıkıntısız , sorunsuz bir yaşam süren insan var mı bu dünyada ?

Nereye kadar devam edecek bu savaş ? Bir araba kazasında can verirken veyahut 80 yaşında yatalak halimdeyken mi anlayacağım , ne gereği varmış demeyi ?

Şuanda anlayamaz mıyım arkadaşlar ? Kavrayamaz mıyım olayı , yani şöyle bir şey olsa , he tamam desem  ,  hayatın içinde bunlar var , sıkıntılar , üzüntüler bunun yanında mutlulukta var , huzur da var . Hayatın tamamını kabul edebilsem keşke , keşke  tam şuanda anlasam bunu , tamam desem ya , ulan bir tamam desem .

Tamam desem ulan TAMAM DESEM !


Hayatınız nasıl devam ediyor sayın okuyucu ?

Hep ben konuşuyorum , hep ben bir şeyler anlatıyorum . En merak ettiğimde insanların ne düşündükleri , hepsi ayrı bir dünya , hepsi gerçekten ayrı bir dünya .

Şimdi karşımda Cem var .

Arkadaşlar bu Cem benim okuldan tanıdığım bir kişi , kendisi amerikan tarzı giyimleri ve davranışlarıyla sınıfımızda bulunan bir insan . Kendisini dünyanın merkezinde hissediyor , yok yok ne yaptığını , nasıl davrandığını da pek umursamıyor bu arkadaşımız , sadece davranıyor . Şu ne demiş , bu ne demiş bakmıyor . Bakmıyor bakmasına ama pek bir kavgaya meraklı , herkesi devireceğine inanıyor . Ben bu tür insanlardan çekinirim , çünkü bu tür insanlarla otorite kavgasına giremem . Bu tür insanlar benim kafamı karıştırır , e şimdi ne yapacağım derim kendime . Ne yapsam acaba , pasif mi dursam , aktif mi olsam ? Aktif olursam eğer aklımda türlü sorular olur beni rahatsız eden . Pasif olursam eğer kendime yediremem , yine türlü sorular olur rahatsız eden . Umursamazsam eğer , umursadığım için umursayamam .

Umursadığım için umursayamam ! Bu cümlenin içinde neler yatıyor , kim bilir . Neden umursuyorsun be oğlum ? Bak Gaye Hanım da aynı şeyleri söylüyor , herkes tek başına diyor , başkasını umursamak zorunda değilsin diyor . E değilim  Gaye Hanım biliyorum ama bu okulun içinde olmuyor işte okulun içinde kendimi pek rahat hissedemiyorum . O yüzden bu kaçma , bağlanmama isteğim Gaye Hanım anlayamadınız mı hala ? Anlamadınız . O yüzden gitmedim yanınıza , sizi yarım saat beklettiğim için üzgünüm ancak bunu anlayamadan kendimi nasıl size açarım  ?


Geçmişinle yüzleş ! Yüzleş geçmişinle ! Yüzleşiyim beyefendi , ne olacak peki ?  E yüzleşince daha iyi hissedeceksin . Daha mı iyi hissedeceğim ? Daha mı iyi hissedeceğim , beyefendiciğim ben geçmişimle yüzleşiyorum zaten , her an , her zaman .

Ne diyorsun be oğlum sen ya , yine karamsar bakıyorsun , bu müzikler seni böyle yapıyor bak . Şu müzikleri yasaklayacağım sana en sonunda . Dinleme diye söylüyorum sana ama sen tekrar açıyorsun şu müzikleri ve klavyenin karşısına geçiyorsun . Sen beni kandırmaya mı çalışıyorsun yoksa ? Mutsuzum derken bile mutlu musun ? Bu mutsuzluktan haz mı duyuyorsun yoksa sen , anlat bakayım bana .

Anlatayım . .














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder