24 Ekim 2016 Pazartesi

Zaman geçti ve bende yeniden yazıyorum .






MERHABA :) Gerçekten büyük bir merhaba.

Özlemişim yalnız kalmayı , yalnız kalmayı ve düşünmeyi , güzel bir müzik eşliğinde .

Sizlerle görüşmeyeli yaklaşık 1.5 ay oldu .

Hemen yazmayacağım neler olduğunu , biraz duraklayayım .

Düşüneyim biraz , rahatlayayım .




 Yahu , özlemişim be sizi .

Sizlerle konuşunca rahatlıyorum , gerçekten .

Ve önemli olanda , sizin kim olduğunuzun hiçbir önemi yok benim için . Siz var mısınız onu dahi bilmiyorum , ama olsanız da bir önemi yok sanırım :)

Benim sığınağım burası , güvenli limanım . İnsanlara ben burdayım ve düşünüyorum dediğim yer . Yazıya dökülmüş bir düşünce gördüğümde herhalde kendimi yalnız hissetmediğim , ihtimallere inandığım yer .


İNSAN ! İNSAN ! İNSAN !

Ben burdayım , bırakmadım kendimi , rüzgarlara savrulup hayatı es geçmeyi engelledim kendime .

Burdayım lan işte , gitmedim bir yere .



SEVGİ

Sevmemiz lazım

İnsanları sevmemiz lazım

Hayatı sevmemiz lazım

Ağaçları , doğayı , denizi ...

Bir kere o his girdimi içine , bırakmak istemiyorsun çünkü .

Seni alıp götürüyor , sanki bütün mutlulukları , üzüntüleri , sıkıntıları içinde hissetiriyor sana .

O his varya o his .

İşte ben o his için yaşıyorum .

O hissi yakalamak için uğraşıyorum , çabalıyorum .


Sıkıntı çekiyorum , üzülüyorum , mutsuz oluyorum .

Hiç üzülmeyeceksin , mutsuz olmayacaksın diye bir şey yok ki . Her insanın dertleri var bu hayatta.

Bence önemli olan mutsuzluğuda , mutluluğuda gerçekten hissederek yaşamak .

Hayata boş gözlerle bakan insanlar tanıyorum burda , hayata dokunmaya çalışmayan insanlar tanıyorum .

Ama ben öyle olmak istemiyorum .

Dokunmak istiyorum hayata .

O zaman biraz acı mı çekmem gerek acaba ?

Siz cevap verin bu soruya da .

MUTSUZLUK ? HUZURSUZLUK ? ÜZÜNTÜ VE KEDER ?

Nedir bunların içini dolduran , nedensizce mi yaşıyoruz bu duyguları ?

Bu hayatta her şeyin bir nedenin olduğuna inanıyorum .

Ve her nedenin ise bir sonucu doğuracağına .




Human Film , tavsiye ediyorum . 















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder