14 Eylül 2016 Çarşamba

Klişe hareket yapan kızlar , kadınlar , bayanlar , hatunlar , zapzuplarrr



Klişelik üzerine uzmanlaşmış hanımlar .

Gülmelerinde , sevinmelerinde , sinirlenmelerinde , konuşmalarında yapmacıklık olan tüm insanlık .

Evet siz , tüm insanlık .

Veyahut sadece odaklandığım bayanlar .

Bu yazı sizin saçma sapan davranışlarınız için .

Evet hanımlar , sizlere sorum budur . Neden yapmacıksınız ? Neden yapmacık davranmaya çalışıyorsunuz ?

Bu sizi daha güzel , daha eğlenceli gösterdiğini mi sanıyorsunuz ?

Bir şarkıyı neden tekrarlıyorsunuz . Şarkıyı tekrar ediyorsunuz tamam da neden şarkıyı tekrar ederken birbirinizin gözlerine bakıp karşınızdakini kontrol ediyorsunuz . Ve ona sanki çok mutluymuş gibi gülücükler atıyorsunuz ?

ihi ihi , hahahah , aaaay çok güzel yaaağ .

Kendi aranızda , hemen bir ortak yön buluyorsunuz . O ortak yönünüz artık ne ise , o bir şehir , nesne , yada kişi olabilir . O ortak yönün konusu açılınca böyle acayip bir şekilde saçmalıyorsunuz , kızlar . İnsanların ortak yönleri olabilir , olabilir yani .

Benim kafam mı güzel yahu ? İçki de içmiyorum halbuki .

Kesin bu tütün kafa yaptı .

Ama arkadaşlar , tam açıklayamamış olabilirim . Yahu beni etkilemiyor ama ne bileyim yahu böyle yapmacıklığı sevmiyorum anasını satayım .

Siz farkında değil misiniz ? Bir yapmacıklık var bunların arasında , bunların arasında da değil . Erkeklere de yapmacık davranıyorlar .

Sanki sen hiç yapmacık değilsin he

Ya bir sus sende , olayı açıklıyorum . Kişiden mi bahsediyorum ?

Lan bu 15 yaş tartışması değil miydi ya .D hahahahhahahah

Dur bir dakika , kızlardan nefret etme yaşlarını atlatmış olmalıyım hahahahahahhah

Seviyorum sizi kızlar , ama bu yönlerinizi düzeltmeden sizlerle uzun bir ilişkiye çıkamam .

Haberiniz olsun ;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder